Sayfa 3/5 İlkİlk 12345 SonSon
43 sonuçtan 21 ile 30 arası
  1. #21
    Özel Üye Aktif Üye djturnz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jul 2010
    Yer
    İstanbul
    Meslek
    Öğrenci
    Mesajlar
    393
    Araç
    190D

    Standart

    Alıntı faholand Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Adamlar bmw x5 satıyor 4.4i motor çoğu lpg li ve açıklamalarında genellikle ş.içi 0.50 kuruş yaktıklarını yazıyor ya sallıyorlar yada bizim araçlar çok yakıyor
    4.4 motor basmassa çok sakin kullanırsa 50 kuruş normal..çünkü o motor 2.3 motordan daha kolay taşıyo kasayı + yeni sıralı sistemler daha ekonomik..normal yani

    ama yok basarsa lpgde 2 tl yi de görebilir x5

  2. #22
    Özel Üye Aktif Üye TLNW124 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jan 2011
    Yer
    ADANA
    Meslek
    ADANA BAHUR OTOMOTİV MERCEDES-CHRYSLER-BMW-LANDROVER
    Mesajlar
    2.198
    Araç
    2010 VOLVO S60 2.0T:::::95 MERCEDES W124 E320::::::1971 VOLKSWAGEN 1302L

    Standart

    Alıntı djturnz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4.4 motor basmassa çok sakin kullanırsa 50 kuruş normal..çünkü o motor 2.3 motordan daha kolay taşıyo kasayı + yeni sıralı sistemler daha ekonomik..normal yani

    ama yok basarsa lpgde 2 tl yi de görebilir x5
    ewet basarsanı o güzel 4.4 V8 motor 2 lira yine yakar bastım yaktırdım ama bir gidiyor arkadaş bir gidiyor bu X5 varya off off not benim kullnadığım X5 4.6 İS idi
    06 DB 123
    01 YE 320
    01 CLN 46
    MAHMUT TALAN
    LEGEND MERCEDES
    Ülkemizi ele geçiriyorlarmış, böleceklermiş... 'kaygılanmayın'
    Hepsini gömecek kadar toprağımız var!

  3. #23
    Özel Üye Aktif Üye TLNW124 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jan 2011
    Yer
    ADANA
    Meslek
    ADANA BAHUR OTOMOTİV MERCEDES-CHRYSLER-BMW-LANDROVER
    Mesajlar
    2.198
    Araç
    2010 VOLVO S60 2.0T:::::95 MERCEDES W124 E320::::::1971 VOLKSWAGEN 1302L

    Standart

    bu arada arkadaşımızın dediği gibi hortum uzunluğu yakıtı geçekten etkiliyor ne kadar kısa o kADAR iyi
    06 DB 123
    01 YE 320
    01 CLN 46
    MAHMUT TALAN
    LEGEND MERCEDES
    Ülkemizi ele geçiriyorlarmış, böleceklermiş... 'kaygılanmayın'
    Hepsini gömecek kadar toprağımız var!

  4. #24
    Özel Üye Aktif Üye fenerli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mar 2011
    Yer
    ankara
    Meslek
    öğrenci
    Mesajlar
    263
    Araç
    200 D

    Standart

    200 e serisinin elektronik karbüratör olan moturu tüpü hiç kaldırmıyo araç çekmiyo çekmeyincede gaza asılıyo bende 230 e de vardı aracın tüpte hiç bi sorun yapmadı tek nokta enjeksiyon olması belkide avantajıydı şimdi 200 d var ama yinede benzinli türünden hangisini seçersiniz diyosanız enjeksiyonlu 200 e veya 230 e derim

  5. #25
    Özel Üye Aktif Üye fatihh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    May 2011
    Yer
    ankara
    Meslek
    öğrencii
    Yaş
    21
    Mesajlar
    1.750
    Araç
    mercedes w124 e230,w124 200e

    Standart

    Alıntı fenerli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    200 e serisinin elektronik karbüratör olan moturu tüpü hiç kaldırmıyo araç çekmiyo çekmeyincede gaza asılıyo bende 230 e de vardı aracın tüpte hiç bi sorun yapmadı tek nokta enjeksiyon olması belkide avantajıydı şimdi 200 d var ama yinede benzinli türünden hangisini seçersiniz diyosanız enjeksiyonlu 200 e veya 230 e derim
    arkadaşımızın da bütçesine göre 200e 230e olur tercihini 230 e den yana kullanması daha mantıklı olur

  6. #26
    Özel Üye Aktif Üye fenerli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mar 2011
    Yer
    ankara
    Meslek
    öğrenci
    Mesajlar
    263
    Araç
    200 D

    Standart

    [QUOTE=fatihh;123415]arkadaşımızın da bütçesine göre 200e 230e olur tercihini 230 e den yana kullanması daha mantıklı olur [/QUO

    Evett 230 e daha mantıklıı bana görede

  7. #27
    Özel Üye Aktif Üye
    Üyelik tarihi
    Sep 2010
    Yer
    tokat
    Meslek
    serbest
    Mesajlar
    310
    Araç
    W210 E280

    Standart

    FOREVER BMW X5 4.4İ araç resmen insanı zevke getiriyor yahu

  8. #28
    Özel Üye Aktif Üye fenerli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mar 2011
    Yer
    ankara
    Meslek
    öğrenci
    Mesajlar
    263
    Araç
    200 D

    Standart

    Alıntı faholand Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    FOREVER BMW X5 4.4İ araç resmen insanı zevke getiriyor yahu
    Kardesım oda baya yaıkar be

  9. #29
    Özel Üye Aktif Üye ercan adas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jun 2011
    Yer
    Yozgat
    Meslek
    Bilişim-Otomotiv
    Yaş
    34
    Mesajlar
    11.175
    Araç
    300 CE AMG-230 E

    Standart

    Konu bmw x5 e gelmiş.x5 i hiç sevmiyorum nefret ediyorum ilk bindiğim gün aklıma geldi 2005 yılı abimin bir arkadaşaı almıştı sıfır km 3.0 benzinli.Koltukları resmen seki gibi daha oturur oturmaz arabadan soğumama yetti.Sadece x5 değil tüm jeeplerden nefret ediyorum.Cayenne hariç o farklı bir şey jeep gibi değil çok oturaklı.

  10. #30
    Özel Üye Aktif Üye
    Üyelik tarihi
    Sep 2010
    Yer
    tokat
    Meslek
    serbest
    Mesajlar
    310
    Araç
    W210 E280

    Standart

    Ercan abi sakin ol ya jeep düşma ilan ettim seni abi. Şimdi yazıya gelince x5 in 3.0 lük versiyonunun doluluğu nasıldı acaba koltuklar düz koltuksa +100000 sana katılıyorum lakin 4.4i veya 4.6i spor paket recardo koltuklu serilerinede binmeni şiddetle tavsiye ederim 3.0 alakası yok

Sayfa 3/5 İlkİlk 12345 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. acil yardım w124 200e
    By ali karan in forum Arıza Tespit
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 26.02.13, 17:48
  2. w123 230e benzinde rölanti ayarı yardım.
    By ugurgur in forum Arıza Tespit
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 17.09.11, 22:39
  3. acil yardım w124 200e
    By ali karan in forum Mercedes – Benz Motor
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 14.08.11, 13:50
  4. Cevaplar: 16
    Son Mesaj: 17.04.11, 15:59

Bookmarks

Bookmarks

    Yetkileriniz

    • Konu Acma Yetkiniz Yok
    • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
    • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
    • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
    •